joi, 25 noiembrie 2010

topul cartilor citite 2010

M-am hotarat sa fac un top al cartilor pe care le-am citit anul acesta. Intrucat sunt singura care citeste acest blog, eu o sa-mi dau cu parerea, eu o sa-mi raspund, eu o sa schimb ordinea in clasament. Fiind singura, am si exclusivitate, nu-i asa?
Pana acum,  primele locuri sunt:

1.  ION MIHAI PACEPA-'ORIZONTURI ROSII'
2. MARIO VARGAS LLOSA-'ORASUL SI CAINII'
3. GABRIEL GARCIA MARQUEZ-'UN VEAC DE SINGURATATE'
4. ISABEL ALLENDE-"CASA SPIRITELOR'
5. ILF SI PETROV-' DOUASPREZECE SCAUNE'
6. VIRGINIA WOOLF -DOAMNA DALLOWAY'
7. MARIO VARGAS LLOSA-'CINE L-A UCIS PE PALOMINO MOLERO'
8. KATE MORTON-' CASA DE LA RIVERTON'
9. GUILLERMO MARTINEZ-'MOARTEA LENTA A LUCIENEI B.'
10. GICA IUTES-' NOI SI ARHIMEDEDOI'

Si anul inca nu s-a terminat. Si nici eu nu m-am hotarat asupra cartilor din top. Si nici asupra ordinii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu